Välkommen till mig

pulsvärmare

Dubbelmeningen i rubriken på detta, mitt första inlägg. Du som kanske hittat hit är såklart varmt välkommen till mig, och jag säger välkommen till mig själv i detta försök att dokumentera min alster.

Jag har startat den här bloggen för att samla mina saker på ett alldeles eget ställe. Kanske också för att då och då få en tanke kring skapandet på pränt, och kanske för att visa någon bild eller bjuda på en beskrivning av något jag gjort. Pulsvärmarna på bilden är ett exempel på det, jag håller som bäst på att fila på beskrivningen och hoppas den ska bli begriplig. Oftast (nästan alltid) stickar eller virkar jag andras designer, men hittar en ingen färdig beskrivning så får en ju fixa det själv.

Möjligtvis kommer det dyka upp något tips på tv-serier eller podcasts, det är ju den perfekta sysslan medan enhåller på.

Kommentera

