Dagen efter kvällen före

Så här är läget idag idag. Inte helt unikt i OS-tider, och gött jobbat Hellner får man ju säga. Har en viss tröttma, för igår var två vänner och jag och såg Jenny Wilson på Pustervik här i Göteborg, hon kan vara en av de coolaste personer jag har sett. Svängigt och coolt på en gång. Lyssna på hennes Värvet-intervju om det inte redan är gjort, eller lyssna på Värvet över huvud taget tycker jag. Långa spännande intervjuer med intressanta människor.
Sent blev det också, vi satte oss på en pub och löste världsproblem efteråt och timmarna rann iväg, så jag var inte hemma förrän 3-snåret. Då blir det en stillsam dag i soffan med Reine. Har gjort klart minskningarna för midjan och bystökningar, så nu minskar jag igen för kragen. Detta att ett plagg växer fram ur ens händer, det är ju bara så häftigt! Kommer man någonsin ledsna på den känslan?
Kommentera

