En stickares återkomst

Detta med förkylnings- och influensatider alltså. DET har jag erfarit den här vintern. Därav en trögt uppdaterad blogg, men så är det när man tramsar runt med hög feber och elände.

Knappt något stickat har det blivit heller. Det är ju Reine och jagIMG_0169, och vi kommer fint överens fortfarande. En ärm är klar sedan bilden togs, men ärm nummer två vill sig inte riktigt. Av någon anledning får jag antingen inte plats med maskorna, eller så blir de för många när jag ska plocka upp dem. Så idag får Reine ligga där hen ligger och jag i soffan. Det är väl bara en tidsfråga (alltså minuter) innan jag gör ett nytt försök.

Och nu börjar det ju bli dags att fundera på vad nästa projekt ska bli…

Kommentera

